.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :دلال و واسطه دلیل گرانی اجناس هستند/مسئولان جهادی عمل کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران وجود دلالان وواسطه های بین تولید و مصرف را دلیل گرانی اجناس وکالاها اعلام کرد و خواستار حذف آنان شد.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های مجازی نمازجمعه با گرامیداشت بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص)، از نبی مکرم اسلام به عنوان کلید رحمت الهی یاد کرد.

 

وی با بیان اینکه اسلام دین رحمت ورافت است، دفاع را امری طبیعی، عقلی و فطری برشمرد و گفت: رهایی مستضعفان از جمله دلایل جنگ‌های صدر اسلام بوده و در هیچ کدام از نبردها مسلمانان برای نبردها پیشگام نبودند بلکه به دفاع پرداخته اند.

 

وی با عنوان اینکه مقابله به مثل و سرکوبی فتنه گران را از دیگر دلایل جنگ‌ها بوده است، گفت: هیچ دولت و حکومتی مقابل امنیت مردم ساکت نخواهد نشست.

 

آیت الله محمدی لائینی از مسجد ضرار به عنوان پایگاهی برای منافقان دانست و گفت: پیامبر اقدام به تخریب این مسجد و پایگاه فساد کرده بود.

 

ماه شعبان ماه معنویت است

 

امام جمعه ساری همچنین با تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان، آن را ماه معنویت دانست و گفت: باید از معنویت این ماه استفاده کنیم زیرا همه بیش از نیازداشتن به غذای جسمی به معنویت و غذای روح نیاز داریم.

 

وی با اشاره به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی در جامعه اظهار داشت: بارها مقام معظم رهبری به مسئولان تذکر دادند و توصیه کرد برای رفاه حال مردم، سیاست‌های درست اقتصادی درپیش گیرند و راهکارهایی برای تنظیم بازار و اجناس داشته باشند.

 

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه گرانی‌ها ریشه در وجود واسطه‌ها ودلالان بین حلقه تولید ومصرف است، از مسئولان خواست تا جهادی عمل کنند و امیدواریم مجلس، دولت وبازاریان اقدام‌های درستی برای مدیریت بازار درپیش گیرند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه در روزهای پایانی سال باید به نیازمندان ومحرومان توجه بیشتری شود، گفت: بسیاری از خانوارها درپی شیوع کرونا دچار مشکلات اساسی شدند و مردم باید از نیازمندان دستگیری کنند.

 

وی گفت: در روزهای پایانی سال لازم است طرح تنفسی برای رونق وبرکت بازار ایجاد شود زیرا این بازارها در طول سال و درپی شیوع کرونا آسیب دیدند و نظارت بر این بازار امری الزامی است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به درپیش بودن انتخابات در سال ۱۴۰۰ گفت: باید از این نعمت و شرکت در انتخابات به بهترین نحو برای گزینش افراد اصلح بهره گرفت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.